HOME| PROFILE | ENTRY| PHOTOS | HOMEMADE RECIPES | WEDDING CHECKLIST | GA/SEGMEN | LINKIES

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7942506562426439793\x26blogName\x3decah+khalili+:\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://ecahkhalili.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ecahkhalili.blogspot.com/\x26vt\x3d1412738160919635079', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ecah Khalili
26 Years Old
a Wife . a Mummy . a Daughter

Webmistress
i am the owner, not you.

Welcome to my blog. Owned by Ecah Khalili. This is my special place where i can meditate and share my emotions with. Please remind yourself that this is my blog and i can put anything i want to post. Troublemakers aren't welcome here..
Instagram
11/06/2014 : Jika memerlukan sponser untuk Giveaway boleh bagitau saya k. =)
bold italic underline strong

Followers

Tagboard
keep comments to yourself.



Majalah Hijabista Edisi May 2014

Wedding Day 27/10/2013

Akad Nikah 26/10/2013

Jelita Beta : Nur Raisha Auni

Review From Blogger(s)
thanks for review

iehah farihah | izatisofea | gengentry | Liniey Nor

Credits

Designer: QING
Codings: Nicole
Edited: Ecah Khalili
Graphics & Inspirations: Sipei
Colors: Color Combos




Kedai Backlink,Backlink Percuma
Free Automatic Backlink

top blogs



23 Mar 2013 @ 01:06
Title: semakin hari semakin dewasa atau errrr...??



gambar ni masa tahun 2009..masa ni bekerja di KENCANA HL manjung perak.. umur baru 21 tahun..baru habis sijil dari POLITEKNIK UNGKU OMAR dan masih belum BIJAK dalam membuat keputusan..

tahun 2010..berumur 22 tahun dan bercita cita nak jadi model tapi disebabkan terlalu kurus maka terpaksa lupakan hasrat tu..oh sedihnyeeee..

ok..masuk tahun 2011..waktu ni terasa dah dewasa memandangkan umur dah masuk 23 tahun..tapi masa tu la terasa diri macam dah dewasa walaupon pada hakikatnya masih lagi tak berapa nak boleh buat keputusan sendiri..

ok..mereka kata sy semakin nampak matang diusia 24 tahun pada tahun 2012..kenapa?sebab waktu ni saya dah pon melangkah ke alam pekerjaan sebenar..Alhamdulillah sudah boleh membuat keputusan sendiri dan sudah boleh berfikir tentang masa depan.


oh sayangnye dihujung tahun 2012 sebelum melangkah ke umur 25 tahun pada tahun 2013, sy telah meng 'cut' kan rambut sy dan sangat2 pendek..mula2 rasa syokkk..lama2 bila tengok mereka2 berambut panjang, alamak rindunya nak rambut panjang..dan dengan tidak semena2 rupa matured berubah jadi kanak2 semula..ayoyo..err..jangan salah paham ok..sy xtiru rambut adira af tu..sebab sy xminat langsung dengan adira..cina salon tu y cut rambut sy macam ni..

bagi sy sebenarnya, rupa, penampilan, cara berpakaian bukanlah satu cara untuk menunjukkan tahap kematangan diri kita tapi bagaimana kita membawa diri, berfikir, dan membuat keputusan yang akan membuatkan orang menilai yang kita sudah pon DEWASA!!


Written by : Ecah Khalili | 9 Comment(s)