HOME| PROFILE | ENTRY| PHOTOS | HOMEMADE RECIPES | WEDDING CHECKLIST | GA/SEGMEN | LINKIES

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7942506562426439793\x26blogName\x3decah+khalili+:\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ecahkhalili.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ecahkhalili.blogspot.com/\x26vt\x3d-4528922156639608747', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ecah Khalili
26 Years Old
a Wife . a Mummy . a Daughter

Webmistress
i am the owner, not you.

Welcome to my blog. Owned by Ecah Khalili. This is my special place where i can meditate and share my emotions with. Please remind yourself that this is my blog and i can put anything i want to post. Troublemakers aren't welcome here..
Instagram
11/06/2014 : Jika memerlukan sponser untuk Giveaway boleh bagitau saya k. =)
bold italic underline strong

Followers

Tagboard
keep comments to yourself.



Majalah Hijabista Edisi May 2014

Wedding Day 27/10/2013

Akad Nikah 26/10/2013

Jelita Beta : Nur Raisha Auni

Review From Blogger(s)
thanks for review

iehah farihah | izatisofea | gengentry | Liniey Nor

Credits

Designer: QING
Codings: Nicole
Edited: Ecah Khalili
Graphics & Inspirations: Sipei
Colors: Color Combos




Kedai Backlink,Backlink Percuma
Free Automatic Backlink

top blogs



23 Apr 2014 @ 16:44
Title: Lazada cepat City-Link Lembab!!



Mintak maaf sangat sangat kalau ada yang bekerja dengan City-Link kat sini. Tapi tu la hakikatnya. Saya beli mesin jahit dengan Lazada lebih kurang pukul 9 pagi. Pukul 10 pagi Lazada dah emailkan tracking number. Saya call Lazada tanya parcel dah dipos ke. Customer service kata dah diserahkan pada City-Link lebih kurang pukul 10. Saya risau sebab ni pertama kali membeli dengan Lazada. Saya trace tracking number pada website City-Link. Ok. Memang City-Link dah terima dari pihak Lazada pukul 10 lebih. Lega dah. Cepat betul Lazada buat kerja. Mungkin lepas macam macam komen diterima, pihak Lazada dah tingkatkan lagi perkhidmatan mereka. 


Esoknya, saya pikir tak pe la. Mungkin lambat sikit. Mungkin semalamnya tak sempat nak hantar. Saya trace lagi tracking no. "DEPART TO SHAH ALAM". Hati ada berbunga lega sikit. Tapi lepas berhari hari tak sampai jugak mula la risau. Saya call City-Link. Saya masih boleh berlembut. Saya tanya elok elok bila agaknya diorang boleh hantar. Customer service tu dengan yakinnya jawab "Puan, esok kami hantar ye. Esok confirm."  Ok. Lega.

Esoknya saya tunggu tak sampai jugak. Saya call hari isnin lepas. Masa ni dah ada nada nak marah dah. "Barang puan masih ada di logistic kami. Maaf yer puan. Kami akan hantar kawasan berdekatan setiap hari selasa sahaja. Jadi maknanya esok la kami hantar.." Nampak tak? Mula mula dia cakap esoknya confirm. Lepas dah berhari hari dia tukar pulak cakap penghantaran setiap hari Selasa pulak. Ok takpe. Saya tunggu di hari selasa yang indah. 

TAK SAMPAI JUGAK! Arghhh. Kalau saya tak kerja memang saya pegi kutip sendiri kat City-Link tu. Last pagi tadi pukul 8.30 saya call dengan nada marah. Dah tak boleh tahan dah. "Lepas esok,esok..lepas tu esok lagi. Saya nak hari ni jugak sampai!!" Nak tau apa kata si Customer service tu? "Puan nak pakai urgent ke barang ni?" HAHHHHH?? Dia boleh tanya soalan tu dekat saya. Rasanya kalau ada depan mata memang dah bagi dengan kasut tumit tinggi. Tutup jer la syarikat ni kalau tak boleh hantar tepat pada masa. Siap boleh tanya nak pakai urgent ke. Aduhai. Saya memang tak kasi muka lagi dah. Customer service tu mintak phone number saya. Dia nak check dengan logistic jap katanya. Alahai.. Lepas kena marah baru nak check. Lebih kurang pukul 9 saya dapat call dari City-Link. "Puan, saya dah confirm dengan driver tu hari ni akan sampai barang puan sebelum tengahari. Barang puan dah keluar tadi. Mintak maaf yer puan." Ok. Lega dah mulanya. Tapi bukan takat tengahari, ni dah nak masuk pukul 5. Kejap lagi dah nak habis waktu kerja. Tak sampai sampai jugakk!! Aduhaii.. Dah seminggu lebih dah ni. Tension cik esah!!


Written by : Ecah Khalili | 8 Comment(s)