HOME| PROFILE | ENTRY| PHOTOS | HOMEMADE RECIPES | WEDDING CHECKLIST | GA/SEGMEN | LINKIES

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7942506562426439793\x26blogName\x3decah+khalili+:\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://ecahkhalili.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ecahkhalili.blogspot.com/\x26vt\x3d1412738160919635079', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ecah Khalili
26 Years Old
a Wife . a Mummy . a Daughter

Webmistress
i am the owner, not you.

Welcome to my blog. Owned by Ecah Khalili. This is my special place where i can meditate and share my emotions with. Please remind yourself that this is my blog and i can put anything i want to post. Troublemakers aren't welcome here..
Instagram
11/06/2014 : Jika memerlukan sponser untuk Giveaway boleh bagitau saya k. =)
bold italic underline strong

Followers

Tagboard
keep comments to yourself.



Majalah Hijabista Edisi May 2014

Wedding Day 27/10/2013

Akad Nikah 26/10/2013

Jelita Beta : Nur Raisha Auni

Review From Blogger(s)
thanks for review

iehah farihah | izatisofea | gengentry | Liniey Nor

Credits

Designer: QING
Codings: Nicole
Edited: Ecah Khalili
Graphics & Inspirations: Sipei
Colors: Color Combos




Kedai Backlink,Backlink Percuma
Free Automatic Backlink

top blogs



31 Oct 2014 @ 16:37
Title: Nur Raisha Auni : Genap 3 bulan



Alhamdulillah dalam tak sedar dah 3 bulan jadi mummy. Dah besar dah anak dara. Tak sabar nak tunggu Auni sebut "mummy". Auni dah pandai mengiring, angkat kaki tinggi-tinggi, kadang meniarap tapi terkial-kial lagi. Paling seronok sekali mulut dia dah mula bising pot pet pot pet sorang-sorang. Auni selalunya bangun pagi awal. Tak menangis langsung tapi dia tenung je muka Ecah tunggu Ecah bukak mata. Bila Ecah bukak mata je, senyum sampai nampak gusi dia. Hehe. Nikmatnya jadi mummy bila Auni dah kenal Ecah mummy dia. Dia tak nak kat orang lain. Nak kat mummy n abi je. Hehe.

hi. Saya Nur Raisha Auni

Aduhh..sakit perut pulak. Mummyyyy nak susu.. (rambut macam cerita Batu Belah Batu Bertangkup..PEKAN!!!) 

Urghhh..Tak tertahan dah ni. Mummyyy.. Cepat la..nak susu..

Makan jari la..Mummy ni lambat sangat sibuk ambik gambar kite je..

Alhamdulillah..erppp..kenyang da..tido dulu yer..


Written by : Ecah Khalili | 13 Comment(s)