HOME| PROFILE | ENTRY| PHOTOS | HOMEMADE RECIPES | WEDDING CHECKLIST | GA/SEGMEN | LINKIES

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7942506562426439793\x26blogName\x3decah+khalili+:\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ecahkhalili.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ecahkhalili.blogspot.com/\x26vt\x3d-4528922156639608747', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ecah Khalili
26 Years Old
a Wife . a Mummy . a Daughter

Webmistress
i am the owner, not you.

Welcome to my blog. Owned by Ecah Khalili. This is my special place where i can meditate and share my emotions with. Please remind yourself that this is my blog and i can put anything i want to post. Troublemakers aren't welcome here..
Instagram
11/06/2014 : Jika memerlukan sponser untuk Giveaway boleh bagitau saya k. =)
bold italic underline strong

Followers

Tagboard
keep comments to yourself.



Majalah Hijabista Edisi May 2014

Wedding Day 27/10/2013

Akad Nikah 26/10/2013

Jelita Beta : Nur Raisha Auni

Review From Blogger(s)
thanks for review

iehah farihah | izatisofea | gengentry | Liniey Nor

Credits

Designer: QING
Codings: Nicole
Edited: Ecah Khalili
Graphics & Inspirations: Sipei
Colors: Color Combos




Kedai Backlink,Backlink Percuma
Free Automatic Backlink

top blogs



8 Aug 2013 @ 00:11
Title: mereka kata..




Mereka kata saya keras kepala. Tapi tahukah mereka
Saya mempunyai pendirian sendiri dan saya cuma ingin mempertahankan apa yang saya rasa betul.
Maafkan saya..

Mereka kata saya degil. Tapi tahukah mereka
Itu adalah diri saya dan susah untuk saya untuk jadi orang lain.
Maafkan saya..

Mereka kata saya ego. Tapi tahukah mereka
Jauh disudut hati saya, saya tahu kesalahan saya.
Maafkan saya..

Mereka kata saya tak boleh dipimpin kerana saya tidak boleh mendengar arahan mereka yang lebih tinggi dari saya. Tapi tahukah mereka
Saya cepat merasa iri hati jika ada yang berada diatas saya dan dan saya cuma ingin menjadi yang lebih baik dari mereka.
Maafkan saya..

Mereka kata saya tak boleh menjadi pemimpin kerana saya sentiasa merasa hanya saya yang betul dan tidak boleh terima pendapat orang lain. Tapi tahukah mereka
Saya sentiasa berfikir sebelum bertindak dan saya hanya inginkan yang terbaik untuk mereka.
Maafkan saya..

Mereka kata saya tak boleh berjalan seiring kerana saya tidak suka jika mereka setanding dengan saya. Tapi tahukah mereka
Saya sukakan persaingan kerana persaingan membuatkan saya lebih bersungguh2 dalam melakukan apa sahaja dan kerana persaingan inilah saya berjaya mencapai cita cita saya.
Maafkan saya..

Mereka kata saya pendendam. Tapi tahukah mereka
Hati saya tersiksa dengan sikap saya sendiri dan berkali kali saya cuma buang sikap pendendam ini tapi makin ditahan hati saya makin sakit bila mengingatkan apa yang dilakukan mereka terhadap saya. Dan hati saya akan tenang setelah membalasnya.
Maafkan saya..

Mereka kata saya sukar meminta maaf. Tapi tahukah mereka
Mulut saya sukar untuk menyebut perkataan maaf walaupon hati saya mengakui itu adalah kesilapan saya.
Maafkan saya..

Mereka kata saya sukar memaafkan. Tapi tahukan mereka
Saya telah pon memaafkan mereka tapi saya malu jika mereka tahu saya telah memaafkan mereka. Makin saya cuba untuk memaafkan, makin saya menjadi marah kepada mereka.
Maafkan saya..

Maafkan saya..Maafkan saya..Maafkan saya..

Dibulan yang penuh keberkatan ini, saya ingin memohon berjuta kemaafan atas sikap saya. mungkin bagi saya, saya adalah betul tapi bagi mereka adalah sebaliknya. Saya adalah manusia biasa yang tak lari dari melakukan kesilapan dan saya akan cuba belajar menerima pendapat orang lain dan membetulkan apa yang dikatakan oleh mereka mereka terhadap saya.

- SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN -


Written by : Ecah Khalili | 17 Comment(s)