HOME| PROFILE | ENTRY| PHOTOS | HOMEMADE RECIPES | WEDDING CHECKLIST | GA/SEGMEN | LINKIES

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7942506562426439793\x26blogName\x3decah+khalili+:\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://ecahkhalili.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ecahkhalili.blogspot.com/\x26vt\x3d1412738160919635079', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ecah Khalili
26 Years Old
a Wife . a Mummy . a Daughter

Webmistress
i am the owner, not you.

Welcome to my blog. Owned by Ecah Khalili. This is my special place where i can meditate and share my emotions with. Please remind yourself that this is my blog and i can put anything i want to post. Troublemakers aren't welcome here..
Instagram
11/06/2014 : Jika memerlukan sponser untuk Giveaway boleh bagitau saya k. =)
bold italic underline strong

Followers

Tagboard
keep comments to yourself.



Majalah Hijabista Edisi May 2014

Wedding Day 27/10/2013

Akad Nikah 26/10/2013

Jelita Beta : Nur Raisha Auni

Review From Blogger(s)
thanks for review

iehah farihah | izatisofea | gengentry | Liniey Nor

Credits

Designer: QING
Codings: Nicole
Edited: Ecah Khalili
Graphics & Inspirations: Sipei
Colors: Color Combos




Kedai Backlink,Backlink Percuma
Free Automatic Backlink

top blogs



13 Nov 2013 @ 13:53
Title: Hantaran



Semua hantaran ni saya buat sendiri. Ambil masa 4 bulan sebelum tarikh berlangsung.Kenapa lama sangat? Sebab satu hantaran ambil masa 4 5 ari untuk siap. Masa takda nak buat. Sibuk kerja. Hantaran pihak laki pon saya buat jugak. Buat simple simple jer. Asalkan ada.

Ni sebahagian hantaran pihak lelaki kepada saya


Nak buat tuala bentuk kucing ni paling mencabar. Saya cakap saya tak pandai buat kucing. Buat burung pandai la. Mr.Huby cakap dia nak kucing jugak. Aduhai. Penat pikir. Last last saya buat bentuk kucing n adik ipar lekatkan mata,telinga n misai tu. Jadi jugak kucing. Letak dalam bakul. Siap!! Puas ati Mr.Huby dapat kucing.

Bekas potpourri beli kat nilai jer..satu rm1.50 kalau xsilap..

Sejadah n tudung

Ok. Dah tak larat nak upload satu satu. Ni antara hantaran dari pihak lelaki untuk saya

Ni pulak dari saya untuk pihak lelaki





Ni jer sebahagian gambar hantaran yang saya sempat ambil. Ingatkan bila dah siap semua baru nak snap sekaligus. Tapi kelam kabut punya pasal terus lupa. Hehe. Tapi puas hati  + seronok sebab semuanya buat sendiri walaupon tak cantik macam tempah kat kedai tu.. =)


Written by : Ecah Khalili | 21 Comment(s)