HOME| PROFILE | ENTRY| PHOTOS | HOMEMADE RECIPES | WEDDING CHECKLIST | GA/SEGMEN | LINKIES

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7942506562426439793\x26blogName\x3decah+khalili+:\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://ecahkhalili.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ecahkhalili.blogspot.com/\x26vt\x3d1412738160919635079', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ecah Khalili
26 Years Old
a Wife . a Mummy . a Daughter

Webmistress
i am the owner, not you.

Welcome to my blog. Owned by Ecah Khalili. This is my special place where i can meditate and share my emotions with. Please remind yourself that this is my blog and i can put anything i want to post. Troublemakers aren't welcome here..
Instagram
11/06/2014 : Jika memerlukan sponser untuk Giveaway boleh bagitau saya k. =)
bold italic underline strong

Followers

Tagboard
keep comments to yourself.



Majalah Hijabista Edisi May 2014

Wedding Day 27/10/2013

Akad Nikah 26/10/2013

Jelita Beta : Nur Raisha Auni

Review From Blogger(s)
thanks for review

iehah farihah | izatisofea | gengentry | Liniey Nor

Credits

Designer: QING
Codings: Nicole
Edited: Ecah Khalili
Graphics & Inspirations: Sipei
Colors: Color Combos




Kedai Backlink,Backlink Percuma
Free Automatic Backlink

top blogs



7 Nov 2013 @ 11:32
Title: Cincin Merisik Hilang =(



Salah saya. Memang salah saya. Cincin merisik saya hilang di malam pernikahan saya. Hari yang sepatutnya merupakan hari bahagia saya tapi bertukar menjadi hari yang paling sedih. Semuanya gara gara sikap cuai saya. Dah tau bila kenduri confirm orang ramai kat rumah, saya boleh pulak tanggalkan dari jari dan letak merata rata. Kelam kabut macam macam persiapan nak dibuat untuk kenduri kahwin esoknya sampai terlupa cincin tu saya tinggalkan atas meja. 


Tinggal gambar ni je jadi kenangan. Memang boleh kalau nak beli baru. Tapi mana la sama nilainya dengan cincin merisik ni. Cincin kenangan seorang lelaki yang sekarang bergelar suami saya dan keluarganya datang merisik saya suatu ketika dahulu. Sedihnya. Esoknya lepas majlis bersanding, en.suami dapat tau pasal cincin hilang. Mulanya dia terkejut. Tapi Alhamdulillah tak kene marah. En.suami cuma cakap "da takde rezeki nak buat macam mana".. Lega hati. Tapi perasaan sedih tetap ada sampai sekarang.. Dah kurang 1 barang kemas. Sedihhhhhhh.. =(


Written by : Ecah Khalili | 34 Comment(s)